Info

Tältä sivulta näet tarkemmat tiedot toimituksesta, palautuksesta sekä useimmin kysytyt kysymyksemme. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, asiakaspalvelumme palvelee puhelimitse ja sähköpostilla.

Toimitus ›

Katso toimitusvaihtoehtomme ja lisätiedot toimituksesta.

Palautus ›

Tutustu yleisiin palautusehtoihin ja ohjeisiin

Usein kysyttyä ›

Lue useimmin kysytyt kysymyksemme

TOIMITUS

Tilauksesi voit noutaa myymälästämme tai saada ne Postin tai Matkahuollon toimittamana haluamaasi osoitteeseen.

Tilatessasi tuotteen myymälästä noudettavaksi saat tilausvahvistuksen normaalisti sähköpostiisi. Kun tuote on noudettavissa myymälästämme, saat ilmoituksen tekstiviestillä antamaasi matkapuhelinnumeroon.

Toimituskulut sisältävät rahti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan.

Bussipaketti: Paketti toimitetaan lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen.
Lähellä -paketti: Paketti toimitetaan lähimpään Matkahuollon palvelupisteeseen.
Jakopaketti: Paketti toimitetaan vastaanottajalle haluttuun osoitteeseen.

Postipaketti: Paketti toimitetaan lähimpään postin palvelupisteeseen.
Posti Express: Paketti toimitetaan vastaanottajalle haluttuun osoitteeseen.

Suurimmat tuotteet, kuten renkaat ja yli 30kg tilaukset toimitetaan DB Schenkerin toimesta suoraan tilaajalle haluttuun osoitteeseen.

Myymälästä noudettavat tilaukset ovat noudettavissa noin 2-3 arkipäivän kuluttua tilauksesta. Toimitusaika saattaa vaihdella tuotteen mukaan, näet toimitusajan tuotteen lisätiedoista verkkokaupassamme. Saat tekstiviestillä tiedon kun tuote on noudettavissa myymälästämme. 

blank

PALAUTUS

Tilatuilla tuotteilla on 14 vrk:n palautusoikeus. Ohjeiden mukaan toimittaessa palautus on maksuton.

Palautettavan tuotteen pitää olla ehdottomasti käyttämätön ja pakkauksen myyntikunnossa. Kirjaa tähän myös mahdollinen palautuksen syy (esim. tuote ei vastannut odotusta, väärä koko tms.)

Mikäli tilaaja palauttaa koko tilauksensa takaisin, saa hän vain tuotteiden summan rahapalautuksena. Toimituskuluja ei palauteta takaisin asiakkaalle.

Asiakkaan on tehtävä palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@raskaspari.fi ennen tuotteen palauttamista. 

PALAUTUS POSTIN KAUTTA

Ota yhteyttä Raskasparin asiakaspalvelun sähköpostiin tai soittamalla puhelinnumeroon, jolloin sinulle voidaan lähettää Postin palautus etiketti sähköpostilla.

PALAUTUS MATKAHUOLLON KAUTTA

Asiaskaspalautus
Raskaspari Oy
Palautuskoodi 9545214
Kisällinkatu 10
48770 Kotka

PALAUTUS MUUTA KAUTTA

Toimipisteistä noudetut tilaukset pitää palauttaa samaan toimipisteeseen. Mikäli tilausvaihtoehtona on ollut Schenker, ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@raskaspari.fi

Halutessasi vaihtaa tuotteen samaan mutta erikokoiseen tuotteeseen vaihtaminen on maksutonta. Tee vaihtopyyntö asiakaspalvelu@raskaspari.fi ja saat lisäohjeet maililla.

MUISTA PYYTÄÄ KUITTI ASIAKASPALAUTUKSESTASI! 

NOUTAMATTOMISTA TILAUKSISTA VELOITAMME 20€+TOIMITUSKULUT

Reklamaatiotilanteessa olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Takuu
• Takuu koskee yleisesti valmistus- ja materiaalivikoja
• Mukaan on liitettävä aina selvitys viasta
• Mukaan on laitettava ostokuitti ja yhteystiedot palautusta varten

KOKOTAULUKKO

Volvo brändituotteiden kokotaulukot ›

Raskaspari verkkokauppa - usein kysytyt kysymykset

USEIN KYSYTTYÄ

Lue alta useimmin kysytyt kysymyksemme. 

Ilmainen toimitus:

Ilmainen toimitus on voimassa, vain kun siitä on ilmoitettu 

Voiko tuotteen palauttaa?

Tuotteen voi palauttaa. Tutustu ehtoihin kohdasta palautus.

Mitä jos tilausvahvistusta ei tule?

Mikäli et saa tilausvahvistusta sähköpostiisi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen asiakaspalvelu@raskaspari.fi tai numeroon 010 289 6949.

ASIAKASPALVELU

Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 8 – 16.

Avoinna arkisin klo 8 - 16

Myymälät

Raskaspari Iisalmi
Tiirankatu 2, 74120 Iisalmi

Raskaspari Joensuu
Lukkotie 9, 80100 Joensuu

Raskaspari Kotka
Kisällinkatu 10, 48770 Kotka

Raskaspari Kouvola
Alakyläntie 25, 45100 Kouvola

Raskaspari Mikkeli
Kinnarinkatu 3A, 50170 Mikkeli